سپاه نیوز: مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری ، به تشریح  برنامه های هفته عقیدتی سیاسی استان پرداخت.

سپاه نیوز: مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری ، به تشریح  برنامه های هفته عقیدتی سیاسی استان پرداخت.

سپاه نیوز: مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری ، به تشریح  برنامه های هفته عقیدتی سیاسی استان پرداخت.
کد خبر: ۱۳۵۴۶
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش سپاه نیوز؛ با فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی و گرامیداشت هفته معلم نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بیگدلی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان  با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی، در این نشست ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار کرد: در این هفته عمدتا رویکردمان هفته عقیدتی و سیاسی است، ولی در هفته معلم هم قرار داریم که برنامه‌های مختلفی به این مناسبت برگزار می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه یک نهاد مکتبی، دینی و اعتقادی است، تصریح کرد: در همین راستا نهادی به نام نهاد نمایندگی ولی فقیه تشکیل شده است، که در انجام وظایف خود موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی ولی فقیه از جمله نهاد موفق در بعد‌های مختلف به شمار می‌رود، گفت: رسالت نمایندگی، پاسداری و صیانت از هویت مکتبی انقلابی و ولایی سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی با بیان اینکه ترویج ارزش‌های انقلابی جز اساسی‌ترین رسالت مجموعه حوزه نمایندگی است، افزود: رهبری سه وظیفه مهم را برای سپاه مشخص کرده است که ارتقای معنویت، روحیه جهادی و انقلابی و نیز بهره‌گیری از حوزه‌های علمیه و روحانیت است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۴۳ سال است که  از عمر انقلاب می‌گذرد که سپاه در طول این ۴۳ سال در همه عرصه‌ها در صحنه بوده است، افزود: سپاه در راستای جنگ تحمیلی به صحنه آمد و در بعد نظامی وارد عمل شد و در بحث مسایل جنگ نرم نیز در صحنه است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه در همه زمینه‌ها اقدام به خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: مجموعه نمایندگی سپاه در انجام وظایف خود توانسته و تلاش کرده پاسداران عزیز را به عنوان پاسدار انقلاب تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی افزود : برای اینکه سپاه بتواند جلوه عقیدتی خودش را نمایان و عمق اعتقادی مجموعه را به جامعه منعکس کند هفته‌ای به اسم هفته عقیدتی آغازشده است و از آنجا که گرامیداشت هفته معلم هم از ۱۲ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، در همین راستا برنامه‌های مختلفی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه  هفته عقیدتی و سیاسی هم طبق روز شمار از ۱۲ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه است، گفت: در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه مختلف اجرا می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در تشریح اجرای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی گفت: گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری در قالب حکمت مطهر، سخنرانی‌های قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری یادواره‌های شهدا، برپایی نمایشگاهی از آثار شهید مطهری به صورت حضوری و مجازی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برگزاری نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها از طریق بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی، تجلیل از مدیران برتر عقیدتی در مجموعه سپاه استان و نیز تجلیل از مربیان و مدیران، نواختن زنگ سپاس در راستای گرامیداشت هفته معلم توسط بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان از جمله برنامه‌های طراحی شده برای این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور گفت: کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور ۴ خرداد‌ماه در قم برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی با بیان اینکه این کنگره برای اولین بار است که در سطح کشور برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: استان زنجان ۴۰ شهید روحانی را تقدیم انقلاب کرده است و در این کنگره شرکت و مشارکت دارد.

ارسال نظر
captcha